3 feb. 2011

Un articol de Treaba Mare

Am si eu un viciu ca si toti romanii, doar ca eu sunt basarabean, sa citesc in fiecare dimineata Libertatea. Totul bine si frumos. Insa, de  la un timp incoace gasesc tot mai multe articole de k.k.t. care ma enerveaza la culme. Azi dimineata chiar am bufnit de criza... Cica "Delia, ce masina imputita ai". mai jos va scriu articolul...

De cand a rămas fără carnet, după ce a fost prinsă anul trecut circuland cu 103 km/h in localitatea brailea­na Vărsătura, pe Delia n-o mai interesează deloc in ce stare e maşina ei. 

Iată în ce hal  arată maşina  de 25.000 € a Deliei



SUV-ul blondei - un Range Rover alb, pe care a dat la sfârşitul anului trecut 25.000 de euro - zace de săptămâni bune în faţa blocului ei, situat în zona restaurantului Perla, din Ca­pitală, fără să fie mişcat ori... spălat. Peste stratul gros de mizerie depus pe maşină s-a aşternut şi unul generos de zăpadă, la ultima ninsoare, dar Delia nu pare deranjată de situaţie. Probabil aşteaptă primă­vara, ca să se topească zăpa­da, şi abia apoi o va duce la spă­lătorie...


Ba... chiar este acesta un motiv sa scrii un articol intr-un ziar nr1? Oare crezi ca o vei influienta sa-si spele masina? oare vrei sa faci reclama la vre-o spalatorie auto din preajma "Perlei"? Femeia nu are carnet, si o doare-n cot de masina si in ce stare se afla masina... atita timp cit nu este vazuta la volan, sau vreti sa o vedeti in fiecare dimineata cum sta cu periuta de curata masina. Chiar daca iesea tot o fotografiati si spuneati uite-o pe Delia "RUSINE" curata masina de zapada VAI. Asa cum ati scris si despre Bianca sau sora-sa ... ca despre Bianca lui Bote nu mai zic nimic, mi s-a facut rau deja...

P.S Rusine


...Se pare c-am intervenit la timp... au sters deja fotografia cu masina... ha ha ha 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...